maandag 5 juli 2010

Essence en Catrice Haul



Ik was vandaag even aan de shop. Ik had nieuwe nagellak remover nodig en ben de Kruidvat naar gegaan. Er loopt een actie op het moment bij Kruidvat van Essence, 3 halen, 2 betalen. ''Per ongeluk'' liep ik langs de make-up counter. Ik heb gelijk maar wat dingetjes meegenomen.

Van Catrice heb ik meegenomen:

- Allround concealer.
- Nagellak ''Sold out Forever''
- Nagellak ''Plum Play With Me''.

Van Essence heb ik meegenomen:

Ltd "Return to Paradise"
- Lipgloss 03, een paars kleurtje met glittertjes.
- Shimer Powder,
- Trio oogschaduw "Cockatoo",

Gewoon Essence:
- Kajal oogpotlood 2in1 met de kleuren "Flirt&Hip"
- Oogschaduw duo "Sweet Heart"
- Quattro "Sixties Reloaded"

Niet op de foto een nagelvijltje en een pincet.

Ik liep de Kruidvat alweer uit toen mijn man vroeg of ik nou ook nagellak remover had meegemen. Eh whoops, vergeten. Deze dus ook alsnog meegenomen.

Dit wordt allemaal nog gereviewd.

0 reacties: