donderdag 8 juli 2010

Review Bourjoir Brush Foundation


Ik had altijd een foundationtic, op mijn hoogtepunt lagen er 18 in mijn make-uptas. Doordat mijn puberhormonen ervoor zorgden dat ik geen mooi en egaal huidje had kocht ik altijd foundations in de hoop eindelijk DE foundation te vinden. Ik stel hoge eisen aan mijn foundation. Zij moet:
- dekken,
- egaal resulteren,
- niet voelbaar zijn,
- geen maskereffect hebben,
- matteren,
- Poriën minder zichtbaar maken,
- Zeker 5a6 uur blijven zitten.

Maar doet deze foundation dit ook?

Wat zegt Boujoir zelf?


Het geheim zit in het penseel!




Ontdek de eerste vloeibare foundation in perfecte harmonie met het penseel, voor een unieke make-up. Vloeibare foundation met geïntegreerd penseel. Brush Foundation is geïnspireerd op de techniek van make-upprofessionals. Met een elastische textuur en een geïntegreerd penseel voor een matte, perfect egale en natuurlijke teint.
Met het volle, superzachte penseel breng je de foundation perfect gelijkmatig aan op alle zones van je gezicht (wangen, voorhoofd, neusvleugels). De elastische textuur laat zich perfect uitstrijken en wordt één met je huid.
Met behulp van de drukknop kun je de hoeveelheid foundation gemakkelijk doseren: 1 keer drukken voor elke wang, 1 keer voor je voorhoofd en 1 keer voor je neus en kin.
De elastische textuur en het soepele penseel zijn voor elkaar gemaakt. Dankzij deze harmonie oogt je make-up heel professioneel: mat en lichtjes gepoederd.

Resultaat? Een prachtig egale en fluweelzachte teint, zonder onvolmaaktheden of maskereffect. Dankzij de soft focus-pigmenten zie je er stralend uit.
Je meesterwerk verdient een groot compliment!


Maar wat vind ik ervan:

Eerst maar de minpunten.

Nou als hij het moet hebben van zijn penseel dan mag hij van mij wegblijven. Ikzelf vind het een onding. Ik kan er niet goed mee werken, hij streept en vlekt, wat ik ook probeer. Hij is mij te zacht en blijft haren losgooien.

De verpakking ben ik ook niet weg van, het pompje werkt niet goed meer na enkel een paar te hebben gepompt. Ik kan hem wel indrukken, maar hij wipt niet meer naar boven toe. Ik moet hem met mijn tanden weer terug veren.

De pluspunten:

De foundation vind ik vrij goed. En daar gaat het uiteindelijk om. Hij voldoet dan niet geheel aan mijn eisenpakket, maar ja, dat doet geen enkel foundation tot nu toe. Hij dekt redelijk goed, maskeert oneffenheden tot een bepaalde hoogte en mijn teint ziet er inderdaad fris uit. Ik pomp altijd wat eruit en breng hem aan met een sponsje.

Swatch:




Conclusie is dus, verpakking en penseel wegdoen en foundation in een flesje met pomp doen.

0 reacties: